Els

PowerSlimmer Els in the picture

Omdat we heel trots zijn op PowerSlimmer Els willen we haar graag in het zonnetje zetten.

Els volgt al een tijdje fase 1 van het PowerSlim programma bij Any Body in Helvoirt en is inmiddels 20 kg afgevallen en daarmee al een heel eind op weg naar haar streefgewicht.

We hebben Els wat vragen gesteld over het PowerSlim programma en hoe zij dit ervaart.
Tevens heeft ze voor ons een eetdagboekje opgesteld.

Maak je een planning voor wat je de komende dagen/week ga eten?

De eerste paar weken maakte ik wel een strakke planning voor mezelf zodat ik de hele week al wist wat ik ging eten. Als je net begint met PowerSlim is dat wel echt heel fijn omdat je dan niet elke dag hoeft na te denken wat je gaat eten en daarbij goed voorbereid aan de dag begint.
Na een tijdje weet je wat je wel en niet kan eten en hoef je je minder goed voor te bereiden.

Hoe bereid je je eetmomenten voor wanneer je moet werken?

Ik werk met wisselende tijden. Vaak eet ik de warme maaltijd tijdens de lunch als ik een avonddienst heb, omdat het brood, de crackers en de tussendoortjes net iets makkelijker zijn om mee te nemen.
Maar ik ben er sinds kort achter dat als je voor meerdere dagen eten maakt je de PowerSlim maaltijd ook prima kan invriezen en dan vanuit de vriezer mee kan nemen om te gaan werken.
Dit is dus een goede tip voor andere PowerSlimmers.

Wat doe je anders op een doordeweekse dag en op een vrije dag?

Meestal eet ik in de weekenden een hartige snack zoals PowerSlim chips of de PowerSlim hot chili minibites. Als je dit eet heb je toch meer het gevoel iets extra’s te hebben omdat het weekend is. Verder zit er bij mij vrij weinig verschil in de weekenden en doordeweeks.

Wat zijn je favoriete PowerSlim recepten?

De PowerSlim melkchocolade chunk en de PowerSlim hot chili minibites.

Hoe combineer je PowerSlim met de rest van het gezin? Eten jullie hetzelfde?

Ik woon alleen dus ik hoef alleen rekening met mezelf te houden. Dit maakt het in mijn ogen wel nog makkelijker om niet in de verleiding te komen omdat er geen andere producten in huis zijn.

Heb je tips voor andere PowerSlimmers?

Veel overleggen met je coach! Zij kan je echt hele goede adviezen geven. En verder is het vooral een kwestie van beginnen, je veel in lezen en goed je eetdagboek bijhouden. Zo leer je steeds beter wat je wel en niet kunt eten op een dag!

Wat ik van mijn coach heb geleerd?

Ik heb geleerd hoe belangrijk het is om gebalanceerd te eten en dat het eigenlijk super makkelijk is om de juiste hoeveelheden aan te houden. Aan het begin van het Powerslim programma heb ik alle producten die ik in huis had en die niet geschikt waren voor het programma met Powerslim weggegooid zodat ik ook niet in de verleiding kon komen.

Ook heeft mijn PowerSlim coach Marloes Janssen me geleerd dat het goed is om koolhydraten ook uit groenten te halen in plaats van uit de vaste voedingsmiddelen en hoe belangrijk water drinken is. In het begin was 2 liter water drinken echt heel erg lastig maar hoe verder ik kwam met afvallen hoe meer vanzelf het eigenlijk gaat! en nu drink ik met gemak 2 liter water of thee op een dag!

Waarin heeft mijn coach mij ondersteund?

Mijn coach Marloes Janssen heeft mij geleerd dat als ik een keer minder snel af val ik niet gelijk bij de pakken neer moet gaan zitten of moet balen van mezelf. Vaak blijk ik dan meer vocht vast te houden en toch in vetgehalte afgevallen te zijn.

Mijn coach Marloes zorgt ervoor dat ik eigenlijk altijd positief blijf en vooral naar de al behaalde resultaten blijf kijken!

Eetdagboek

Ik heb 6 eetmomenten op een dag en ik eet eigenlijk elke dag iets anders om het zo gevarieerd mogelijk te houden en niet het risico te lopen ergens op uitgekeken te raken.

8.00 uur

150 gram magere kwark met een zakje PowerSlim muesli (bijvoorbeeld PowerSlim muesli pure chocolade kokos of PowerSlim granola cashew aardbei)

10.30 uur

Ik eet vaak als ochtendtussendoortje een PowerSlim ontbijtkoek of een PowerSlim frambozencake

12.30 uur

PowerSlim sesam lijnzaadbrood. Dit zijn 2 boterhammen en vaak besmeer ik 1 boterham met smeerkaas 20+ en 1 boterham met de PowerSlim aardbeienjam.

Daarbij eet je bij PowerSlim 2x daags groenten en was een goede tip van mijn PowerSlim coach Marloes Janssen om van verse groenten soep te maken en dit eventueel te pureren. Dat is echt super handig! Zo krijg je EN je groenten binnen EN je kunt het van te voren maken en invriezen en het is nog lekker ook!

Ik eet vaak bij de lunch een vers gemaakte tomatensoep.

15.00 uur

Meestal neem ik als middagsnack iets van een drankje. De PowerSlim warme chocolade is met dit weer echt super lekker! En de PowerSlim romige cappuccino is ook een aanrader!

17.30 uur

Ik eet eigenlijk altijd groenten en vlees. Vaak vul ik dit aan met een PowerSlim product (bijvoorbeeld de PowerSlim noodles of PowerSlim sojarijst). Soms eet ik alleen groenten en vlees en dit kan ook prima! Ik eet dan meer vlees (of vis) dan wanneer ik mijn maaltijd met een PowerSlim product aanvul.

20.00/20.30 uur

Als avondsnack eet ik meestal nog een toetje zoals het PowerSlim dessert kokos.

Daarnaast drink ik 2 liter water per dag.

Contact

Interesse gekregen na het lezen van deze ervaring? Neem contact met mij op en maak een afspraak voor een intakegesprek.